Puja la teva oferta
1. Per poder incloure una oferta, primer hem de validar el teu negoci, aquest procés pot trigar fins a 24h.
2. El botó de comprar de l'oferta recomanem que redirigeixi al vostre eCommerce, en cas de no tenir-ne us recomanem crear un link de compra Paypal.
Alguna cosa ha sortit malament
Com crear un link de Paypal
Preguntes freqüents
Si, és gratuït.
Les empreses comercials, de serveis i de restauració de Gavà amb punt de venta i/o adreça fiscal a Gavà. Una empresa online amb la seva raó fiscal a Gavà també es pot donar d'alta.
Una empresa online amb adreça fiscal a Gavà si es pot donar d'alta.
Emplenant el següent formulari:
Emplenant el següent formulari:
Registra una oferta
Si, primer has de donar d'alta el teu negoci i una vegada estigui ja podràs pujar una oferta.
La manera com la clientela podrà comprar serà, un cop clickin a la icona "comprar":
- Redirigint a la vostra pàgina on line, i directament a la vostra pasarel·la de compra.
- O bé al contacte del negoci que ens feu arribar i quedi registrat en el formulari perquè el client pugui contactar amb vosaltres i tancar la compra.
- O bé a través de la plataforma PayPal, els que ja la tingueu donada d'alta.
La plataforma és cega a les transaccions, només serveix com a portal. Els diners els rebràs directament en el teu compte de Paypal, en el cas que s’hagi realitzat la compra a través d’aquesta passarel·la de compra.
No, per fins comercials s'ha d'utilitzar un compte negoci que pots sol·licitar a la plataforma. Si veus que t'has equivocat i ja tens alguna venta, posa't en contacte amb nosaltres.
A la plataforma pots posar fins a 5 ofertes.
Si teniu alguna oferta penjada actualment, en el cas que vulgueu fer alguna modificació del contingut de l'oferta o canviar-la per una altra, ens ho podeu fer arribar a través del mail comercifires@gava.cat
En el cas de pujar noves ofertes, es pot fer a través del formulari de la web en aquest enllaç.
Important que especifiquis la data de caducitat del val.
La data del val promocional indica la data màxima de consumició d’aquest per part de la clientela. Si aquesta es presentés a l’establiment amb el val caducat, el/la comerciant serà el/la que decidirà si bescanviar o no el val, segons el que estableix la normativa de consum i la seva política d’empresa.
Quan un establiment comercial s’adhereix a la web s’inclou en l’avís legal que accepta el compromís de devolució de l’import del val promocional a la clientela que no l’ha pogut bescanviar abans de la data de caducitat, quan és per motiu de cessament de l’activitat.
És aconsellable portar un control de la compra de vals promocionals de les teves ofertes. Tenir l’oferta que vas publicar, el nom de la persona i la data en que han comprat el val. Serà més fàcil portal un control alhora de bescanviar-los.
Pots enviar un correu electrònic a comercifires@gava.cat o trucar a l’Ajuntament al telèfon 932639143.